V dňoch 30.6 - 4.7.2025 máme zatvorené z dôvodu firemnej dovolenky. Objednávky začneme prijímať už od 7.7.2025.

VOGE 800 Rally

Enduro obojživelník: Tryskom po diaľnici, dravo v teréne

Popis Špecifikácia
Objem motora
798 cm3
Výkon
70 kw
Vodičský preukaz
A
Cena
8 990,-
7 308,94 € bez DPH
Chcem sa opýtať
Kód: VOGE800RALLY

Financovanie

  • Možný odpočet DPH
  • Možnosť úveru
  • Možnosť vybavenia poistenia
  • Možnosť zápisu na DI

Štrk, asfalt, blato? Nepýtam sa, som ako smrť – beriem všetko!

Som stroj, čo sa na nič nehrá. Pochádzam z planéty Rally a svoje gény nezapriem. Ale neboj, nemusíš byť šampión Dakaru, aby si ma skrotil. Navonok som síce možno drsňák, ale pod kapotou sa skrýva pohodový univerzál, s ktorým si užiješ svižné diaľničné prejazdy aj poriadnu offroad divočinu.

Dvojvalec čo ťa odpáli na mesiac

V ráme mi tepe novučičký dvojvalcový motor s objemom 798 kubíkov, čo točí 81 Nm už pri 6 500 otáčkach. Silu má za 94 koní. Keď poriadne šibneš bičom, vystrelí ťa až na stodeväťdesiatku. Šesťstupňová prevodovka s hydraulickou anti-hoppingovou spojkou ti kryjú chrbát aj keď tam kvalty kopeš fakt bez lásky.

Podvozok testovaný samotným peklom

Svoje miesto na slnku som si musel obhájiť. Prešiel som si peklom púšte Gobi. 30 000 mučivých kilákov, zadarmo nebol ani jediný. Ja mám ale komplet pruženie od Kayaby, brzdí ma Nissin a s nastaviteľným tlmičom riadenia to bola vlastne fajn rozcvička. 
 
Do offroadových kariet mi hrajú aj kolesá. Vpredu sa točí dvadsaťjednotka, vzadu ju nasleduje osemnástka. Obe bezdušové s poriadnym výpletom. Papuče mám od Pirelli, konkrétne model Scorpion Rally STR. Spodok, čo premení divočinu na diaľnicu.

Elektronika ako z offroadovej biblie

Bez elektroniky dnes na Dakar nelez. Tak do mňa namontovali to najlepšie. Ak to máš rád hrabavé, ABS si môžeš vypnúť buď komplet, alebo len na zadnom kolese. Kontrola trakcie je samozrejme vypínateľná tiež. A tam kde cesty strácajú ctené mená, budeš volať na slávu rotačnému tlmiču riadenia. Ani zima ťa nezastaví, vyhrievané sedadlo a gripy budú tvoji nejvernejší kamoši. Keď ostatní zalezú doma za pec, ty môžeš vyraziť za dobrodružstvom a ešte si to aj užiješ.

Pohodlie v každej situácii

Sedlo v optimálnej výške 850 milimetrov je pohodlné, ergonomicky tvarované a navrhnuté skoro ako jeden kus. Vďaka tomu si to v ňom vieš dávať tak ako potrebuješ. Nezabudni tiež cez predstavce poladiť riadidlá podľa svojho gusta. 
 
V páse som štíhly, čím ti dovolím poriadne to roztúrovať v stoji, aj v sede. Vysoké plexi mám šikovne posunuté dopredu, takže ak si budeš chcieť zaskákať nebude ti fackovať bradu. Podržia ťa aj stúpačky. Sú nielen priestranné, ale aj zubaté takže v nich zvládneš aj odvážnejšie situácie.

 

Tak ako? Máš na mňa gule? 

Motor

Objem motora798 cm3
Typ motoraštvortaktný radový dvojvalec DOHC
Maximálny výkon70 kW (93,8 Ps) / 9 000 ot./min.
Maximálny krútiaci moment81 Nm / 6 500 ot./min.
Kompresný pomer12:1
Sekundárny pohonreťazou
Prevodovkamanuálna, 6 rýchlostných stupňov
Štartérelektrický
Chladenievodou
Emisná normaEURO 5+
Systém dávkovania palivaelektronické vstrekovanie
Objem nádrže24 litrov
Spotreba paliva5 l/100 km
Maximálna rýchlosť190 km/h

Podvozok a brzdy

Odpruženie vpreduplne nastaviteľná upside-down vidlica KYB, ø 43 mm / zdvih 200 mm
Odpruženie vzadukyvná vidlica, nastaviteľný tlmič KYB / zdvih 190 mm
Pneu vpredu90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally STR
Pneu vzadu150/70-R18 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally STR
Brzdy vpredu2x štvorpiestikové strmene NISSIN, 2× kotúč
Brzdy vzadujednopiestikový strmeň NISSIN, 1× kotúč
ABSáno - antiblokovací systém - vypínateľný
TCSáno - systém kontroly trakcie - vypínateľný

Rozmery a hmotnosti

Rozmery (D׊×V)2 390 × 860 × 1 399 mm
Pohotovostná hmotnosť213 kg
Výška sedla850 mm

Pekný nový showroom.Vedia dobre poradiť .A radi vám pomôžu objednať aj náhradné diely na vaše moto.Za mňa palec hore

Johny
Johny
pred 10 mesiacmi

Skvelý obchodík, super výber a veľmi kompetentný pán ochotný poradiť. 👏🏻

Mária Žondová
Mária Žondová
pred 11 mesiacmi