
Nazran
Dámské rukavice Nazran Fender Air 2.0
black
55,- €
Enduro obojživelník: Tryskom po diaľnici, dravo v teréne
PopisSom stroj, čo sa na nič nehrá. Pochádzam z planéty Rally a svoje gény nezapriem. Ale neboj, nemusíš byť šampión Dakaru, aby si ma skrotil. Navonok som síce možno drsňák, ale pod kapotou sa skrýva pohodový univerzál, s ktorým si užiješ svižné diaľničné prejazdy aj poriadnu offroad divočinu.
V ráme mi tepe novučičký dvojvalcový motor s objemom 798 kubíkov, čo točí 81 Nm už pri 6 500 otáčkach. Silu má za 94 koní. Keď poriadne šibneš bičom, vystrelí ťa až na stodeväťdesiatku. Šesťstupňová prevodovka s hydraulickou anti-hoppingovou spojkou ti kryjú chrbát aj keď tam kvalty kopeš fakt bez lásky.
Svoje miesto na slnku som si musel obhájiť. Prešiel som si peklom púšte Gobi. 30 000 mučivých kilákov, zadarmo nebol ani jediný. Ja mám ale komplet pruženie od Kayaby, brzdí ma Nissin a s nastaviteľným tlmičom riadenia to bola vlastne fajn rozcvička.
Do offroadových kariet mi hrajú aj kolesá. Vpredu sa točí dvadsaťjednotka, vzadu ju nasleduje osemnástka. Obe bezdušové s poriadnym výpletom. Papuče mám od Pirelli, konkrétne model Scorpion Rally STR. Spodok, čo premení divočinu na diaľnicu.
Bez elektroniky dnes na Dakar nelez. Tak do mňa namontovali to najlepšie. Ak to máš rád hrabavé, ABS si môžeš vypnúť buď komplet, alebo len na zadnom kolese. Kontrola trakcie je samozrejme vypínateľná tiež. A tam kde cesty strácajú ctené mená, budeš volať na slávu rotačnému tlmiču riadenia. Ani zima ťa nezastaví, vyhrievané sedadlo a gripy budú tvoji nejvernejší kamoši. Keď ostatní zalezú doma za pec, ty môžeš vyraziť za dobrodružstvom a ešte si to aj užiješ.
Sedlo v optimálnej výške 850 milimetrov je pohodlné, ergonomicky tvarované a navrhnuté skoro ako jeden kus. Vďaka tomu si to v ňom vieš dávať tak ako potrebuješ. Nezabudni tiež cez predstavce poladiť riadidlá podľa svojho gusta.
V páse som štíhly, čím ti dovolím poriadne to roztúrovať v stoji, aj v sede. Vysoké plexi mám šikovne posunuté dopredu, takže ak si budeš chcieť zaskákať nebude ti fackovať bradu. Podržia ťa aj stúpačky. Sú nielen priestranné, ale aj zubaté takže v nich zvládneš aj odvážnejšie situácie.
Objem motora | 798 cm3 |
Typ motora | štvortaktný radový dvojvalec DOHC |
Maximálny výkon | 70 kW (93,8 Ps) / 9 000 ot./min. |
Maximálny krútiaci moment | 81 Nm / 6 500 ot./min. |
Kompresný pomer | 12:1 |
Sekundárny pohon | reťazou |
Prevodovka | manuálna, 6 rýchlostných stupňov |
Štartér | elektrický |
Chladenie | vodou |
Emisná norma | EURO 5+ |
Systém dávkovania paliva | elektronické vstrekovanie |
Objem nádrže | 24 litrov |
Spotreba paliva | 5 l/100 km |
Maximálna rýchlosť | 190 km/h |
Odpruženie vpredu | plne nastaviteľná upside-down vidlica KYB, ø 43 mm / zdvih 200 mm |
Odpruženie vzadu | kyvná vidlica, nastaviteľný tlmič KYB / zdvih 190 mm |
Pneu vpredu | 90/90-R21 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally STR |
Pneu vzadu | 150/70-R18 – bezdušové Pirelli Scorpion Rally STR |
Brzdy vpredu | 2x štvorpiestikové strmene NISSIN, 2× kotúč |
Brzdy vzadu | jednopiestikový strmeň NISSIN, 1× kotúč |
ABS | áno - antiblokovací systém - vypínateľný |
TCS | áno - systém kontroly trakcie - vypínateľný |
Rozmery (D׊×V) | 2 390 × 860 × 1 399 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 213 kg |
Výška sedla | 850 mm |
Pekný nový showroom.Vedia dobre poradiť .A radi vám pomôžu objednať aj náhradné diely na vaše moto.Za mňa palec hore
Skvelý obchodík, super výber a veľmi kompetentný pán ochotný poradiť. 👏🏻